L'acetatu di cellulosa hè un materiale versatile cù una larga gamma d'applicazioni. In l'industria di u tabaccu, u stoppino d'acetatu di cellulosa hè a principale materia prima per i filtri di sigarette per via di e so eccellenti prestazioni di filtrazione. Hè ancu adupratu in l'industria cinematografica è plastica per a fabricazione di film fotografici, montature di occhiali è manichi di strumenti. Inoltre, l'acetatu di cellulosa serve cum'è materiale chjave per e membrane, cumprese e membrane di filtrazione è l'elementi di osmosi inversa, grazia à a so bona permeabilità è selettività. Cù a so biodegradabilità è adattabilità, l'acetatu di cellulosa cuntinueghja à ghjucà un rolu impurtante sia in a fabricazione tradiziunale sia in l'applicazioni ambientali muderne.
Prucessu di filtrazione di l'acetatu di cellulosa
1. Preparazione di materie prime è acetilazione
U prucessu principia cùpasta di legnucellulosa, chì hè purificatu per eliminà a lignina, l'emicellulosa è altre impurità. A cellulosa purificata hè tandu fatta reagisce cùl'acidu aceticu, l'anidride acetica è uncatalizatoreper pruduce esteri d'acetatu di cellulosa. Cuntrullendu u gradu di sustituzione, si ponu ottene diversi gradi cum'è u diacetatu o u triacetatu.
2. Purificazione è Preparazione di a Soluzione di Filatura
Dopu l'acetilazione, a mistura di reazione hè neutralizzata è i sottoprodotti sò eliminati. L'acetatu di cellulosa hè lavatu, asciugatu è dissoltu inacetone o miscele di acetone-acquaper furmà una suluzione di filatura omogenea. In questa fase, a suluzione subiscefiltrazioneper eliminà e particelle è i geli indissoluti, assicurendu a consistenza è a stabilità.
3. Furmazione è finitura di e fibre
A suluzione di filatura hè trattata aduprendu umetudu di filatura à seccu, induve hè estrusu attraversu filiere è solidificatu in filamenti mentre u solvente evapora. I filamenti sò raccolti, stirati è furmati in stoppa o filatu continuu. I post-trattamenti cum'è u stiramentu, a crimpatura o a finitura sò applicati per migliurà e proprietà di e fibre, rendendule adatte per applicazioni insigarettafiltri, tessili è fibre speciali.
Carta da filtru di filtrazione Great Wall
Carta da filtru di a serie SCY
Questa carta da filtru, cù a so cumpusizione di cellulosa è resina cationica, hè particularmente efficace per filtrà e soluzioni di acetatu di cellulosa. Offre una alta resistenza meccanica, una porosità stabile è una rimozione affidabile di contaminanti. U bassu cuntenutu di resina epossidica di poliammide (<1,5%) garantisce a compatibilità è a sicurezza in u trattamentu di l'acetatu di cellulosa, aiutendu à rimuovere e particelle fini, i gel è l'impurità insolubili mantenendu a stabilità chimica è a conformità cù e norme di sicurezza alimentaria è farmaceutica.
Vantaghji
Alta efficienza di filtrazione– Elimina efficacemente e particelle fini, i geli è l'impurità insolubili da e soluzioni di acetatu di cellulosa.
Forte forza meccanica– A resistenza à a scoppia ≥200 kPa garantisce a durabilità è e prestazioni stabili sottu pressione.
CoerentePorosità– A permeabilità à l'aria cuntrullata (25–35 L/㎡·s) furnisce tassi di flussu affidabili è risultati di filtrazione uniformi.
Cunclusione
L'acetatu di cellulosa hè un materiale chjave utilizatu in filtri, filmi, plastiche è membrane, apprezzatu per e so prestazioni è biodegradabilità. Durante a pruduzzione, una filtrazione efficace hè essenziale per assicurà a purezza è a cunsistenza.
A Grande MuragliaSerie SCYfiltrucartafurnisce risultati eccezziunali cùalta efficienza di filtrazione, forte durabilità è porosità stabileCù un bassu cuntenutu di resina per una eccellente cumpatibilità, hè a scelta affidabile per a trasfurmazione di l'acetatu di cellulosa in l'industrie alimentaria, farmaceutica è chimica.


