Sfondate
I siliconi sò materiali unichi chì combinanu e proprietà di i cumposti inorganici è organici. Presentanu una bassa tensione superficiale, un bassu coefficiente di viscosità-temperatura, una alta comprimibilità, una alta permeabilità à i gasi, è ancu una eccellente resistenza à e temperature estreme, à l'ossidazione, à l'intemperie, à l'acqua è à i prudutti chimichi. Sò ancu non tossichi, fisiologicamente inerti è pussedenu eccellenti proprietà dielettriche.
I prudutti di silicone sò largamente usati per a sigillatura, l'adesione, a lubrificazione, i rivestimenti, i tensioattivi, a de-schiuma, l'impermeabilizazione, l'isolamentu è cum'è riempitivi. A pruduzzione di siliconi implica un prucessu cumplessu in parechje tappe:
•A silice è u carbone sò cunvertiti à alta temperatura in silossani.
•L'intermedi di silossanu metallicu sò clorurati, pruducendu clorosilani.
•L'idrolisi di i clorosilani produce unità di silossanu inseme cù HCl, chì sò poi distillati è purificati.
•Questi intermedi formanu olii di silicone, resine, elastomeri è altri polimeri cù diverse proprietà di solubilità è di prestazione.
In tuttu stu prucessu, i pruduttori devenu eliminà i residui indesiderati, l'acqua è e particelle di gel per assicurà a qualità di u produttu. Sistemi di filtrazione stabili, efficienti è faciuli da mantene sò dunque essenziali.
Sfida di u Cliente
Un fabricatore di silicone avia bisognu di un metudu più efficace per separà i solidi è tracce d'acqua durante a pruduzzione. U so prucessu usa u carbonatu di sodiu per neutralizà u cloruru d'idrogenu, chì genera acqua residuale è solidi. Senza una rimozione efficace, sti residui ponu furmà gel, aumentendu a viscosità di u pruduttu è compromettendu a qualità.
Tradizionalmente, sta purificazione richiededui passi:
•Separate i solidi da l'intermedi di silicone.
•Aduprate additivi per caccià l'acqua.
U cliente hà cercatu unsuluzione à un solu passucapace di rimuovere solidi, tracce d'acqua è geli, simplificendu cusì u prucessu, riducendu i rifiuti di sottoprodotti è migliorandu l'efficienza di a produzzione.
Soluzione
Great Wall Filtration hà sviluppatuSCPPrufundità di a serieFiltruModuli, cuncipitu per rimuovere i solidi, l'acqua residuale è e particelle di gel in un solu passu.
•TecnulugiaI moduli SCP combinanu fibre di cellulosa fini (da arburi à foglie caduche è conifere) cù terra di diatomee di alta qualità è portatori di carica cationici.
•Gamma di Ritenzione: Classificazione di filtrazione nominale da0,1 à 40 µm.
•Prestazioni Ottimizate: I testi anu identificatu uSCPA090D16V16Smodulu cùRitenzione di 1,5 µmcum'è u più adattatu per sta applicazione.
•MeccanismuUna forte capacità di adsorbimentu per l'acqua cumminata cù una struttura ideale di i pori assicura una ritenzione affidabile di gel è particelle deformabili.
•Cuncepimentu di u SistemaInstallatu in acciaio inox, sistemi di alloggiamenti chjusi cù zone di filtrazione da0,36 m² à 11,7 m², chì offre flessibilità è facilità di pulizia.
Risultati
•Hà ottenutu una rimozione efficace in un solu passu di solidi, tracce d'acqua è geli.
•Flussu di travagliu di pruduzzione simplificatu, eliminendu a necessità di dui prucessi separati.
•Riduzione di i rifiuti di sottoprodotti è miglioramentu di l'efficienza di a produzzione.
•Hà furnitu prestazioni di filtrazione stabili è affidabili senza una perdita di pressione significativa.
Prospettive
FAQ
Q1: Perchè a filtrazione hè critica in a pruduzzione di silicone?
A filtrazione assicura a rimuzione di solidi indesiderati, tracce d'acqua è particelle di gel chì ponu influenzà negativamente a qualità, a stabilità è a viscosità di u produttu. Senza una filtrazione efficace, i siliconi ponu ùn riesce à risponde à i standard di prestazione.
Q2: Chì sfide affrontanu i pruduttori in a purificazione di u silicone?
I metudi tradiziunali necessitanu parechji passi - separà i solidi è dopu aduprà additivi per caccià l'acqua. Stu prucessu richiede tempu, hè caru è pò generà rifiuti supplementari.
Q3: Cumu funziona uSCPPrufundità di a serieFiltruU modulu risolve questi prublemi?
I moduli SCP permettenufiltrazione à un solu passu, eliminendu efficacemente i solidi, l'acqua residuale è i geli. Questu simplifica u prucessu, riduce i rifiuti è migliora l'efficienza generale di a pruduzzione.
Q4: Chì ghjè u mecanismu di filtrazione diSCPmoduli ?
I moduli SCP utilizanu una struttura cumposta di fibre di cellulosa fini, terra diatomee di alta qualità è purtatori di carica cationica. Sta cumbinazione assicura una forte adsorbimentu di l'acqua è una ritenzione affidabile di gel è particelle deformabili.
Q5: Chì valutazioni di ritenzione sò dispunibili?
I moduli SCP offrenu unagamma di filtrazione nominale da 0,1 µm à 40 µmPer a trasfurmazione di u silicone, u modulu SCPA090D16V16S cù una capacità di ritenzione di 1,5 µm hè spessu cunsigliatu.