Great Wall Filtration, un fornitore principale di suluzioni di filtrazione, hà annunziatu oghje u sviluppu successu di una foglia filtrante di prufundità innovativa cuncepita per a filtrazione direzionale di preparazioni enzimatiche cù un altu cuntenutu di proteine. Questa tecnulugia rivoluzionaria prumesse di rivoluzionà u prucessu di filtrazione enzimatica, migliurendu dramaticamente l'efficienza è e prestazioni.

L'enzimi derivati da i vermi di terra sò stati dapoi longu cunsiderati di grande valore in u trattamentu di e malatie cardiovascolari è cerebrovascolari per via di a so putente attività fibrinolitica. L'enzimi di i vermi di terra anu dimustratu una notevule efficacia in e malatie antitrombotiche è ischemiche. Tuttavia, a filtrazione di sti enzimi presenta sfide per via di u so altu cuntenutu di proteine. U cartone filtrante di prufundità recentemente sviluppatu da Great Wall Filtration supera efficacemente questu ostaculu. Impieghendu una tecnulugia di filtrazione avanzata, u cartone assicura un prucessu di filtrazione efficiente è cumpletu chì risulta in preparazioni enzimatiche di alta qualità.
A figura sottu mostra visivamente a differenza significativa prima è dopu chì a suluzione enzimatica di lombrichi passa per u sistema di filtrazione.


Questa tecnulugia rivoluzionaria apre nuove opportunità per u sviluppu di sistemi di somministrazione di farmaci nano-mirati à l'enzimi di lombrichi, è ancu di terapie cumminate, migliurendu cusì a biodisponibilità è a sicurezza di l'enzimi di lombrichi. Inoltre, sta suluzione di filtrazione innovativa migliora ulteriormente l'efficacia di u vermizyme in a terapia trombolitica è antitumorale. "Semu felici di presentà i nostri novi fogli filtranti di prufundità per preparazioni ad alta proteasi", hà cummentatu un portavoce di Great Wall Filtration. "Stu sviluppu marca una tappa impurtante in a tecnulugia di filtrazione enzimatica, furnendu à i circadori è à i pruduttori suluzioni d'avanguardia per migliurà l'efficacia è l'utilità di l'enzimi di lombrichi. Aspittemu cun impazienza di travaglià cù e cumpagnie farmaceutiche è i prufessiunali sanitari per esplorà ulteriormente u grande putenziale di sta tecnulugia."
Grazie à sforzi incessanti di ricerca è sviluppu, Great Wall Filtration cuntinueghja à spinghje i limiti di a tecnulugia di filtrazione, cù l'obiettivu di creà suluzioni innovative per e sfide urgenti affrontate da l'industrie farmaceutiche è sanitarie. Cù sta nova foglia filtrante di prufundità, anu dimustratu una volta di più u so impegnu à prumove progressi chì migliuraranu in definitiva i risultati di i pazienti in u mondu sanu.
Data di publicazione: 07 d'aostu 2023
