• banner_01

Studiu di casu di u sistema di moduli di filtru di prufundità di a serie SCP | Soluzione di filtrazione di prucessu Organosilicon

A pruduzzione di organosiliciu implica prucessi assai cumplessi, cumprese a rimuzione di solidi, tracce d'acqua è particelle di gel da prudutti intermedi di organosiliciu. Tipicamente, stu prucessu richiede dui passi. Tuttavia, Great Wall Filtration hà sviluppatu una nova tecnulugia di filtrazione chì pò rimuovere solidi, tracce d'acqua è particelle di gel da liquidi in un solu passu. Sta innovazione permette à i pruduttori di organosiliciu di simplificà i so prucessi, è a capacità di rimuovere rapidamente è in modu affidabile l'acqua da un altru liquidu hè una caratteristica ideale chì riduce i rifiuti di sottoprodotti è migliora l'efficienza di a pruduzzione.

Sfondate

A causa di a struttura unica di l'organosiliciu, pussede e proprietà di i materiali inorganici è organici, cum'è a bassa tensione superficiale, un picculu coefficiente di temperatura di viscosità, alta comprimibilità è alta permeabilità à i gasi. Hà ancu proprietà eccellenti cum'è a resistenza à alte è basse temperature, l'isolamentu elettricu, a stabilità à l'ossidazione, a resistenza à l'intemperie, a resistenza à a fiamma, l'idrofobicità, a resistenza à a corrosione, a non tossicità è l'inerzia fisiologica. L'organosiliciu hè principalmente adupratu in a sigillatura, l'incollaggio, a lubrificazione, u rivestimentu, l'attività superficiale, u sformamentu, a de-schiuma, l'inibizione di a schiuma, l'impermeabilizazione, a prutezzione da l'umidità, u riempimentu inerte, ecc.

微信截图_20240806155214

U diossidu di siliciu è u coke si trasformanu in silossanu à alte temperature. U metallu risultante hè tandu frantumatu è iniettatu in un reattore à lettu fluidizatu per ottene clorosilani, chì sò tandu idrolizzati in acqua, liberendu acidu cloridricu (HCl). Dopu a distillazione è parechje tappe di purificazione, si produce una seria di unità strutturali di silossanu, chì formanu infine impurtanti polimeri di silossanu.

I polimeri silossani sò cumposti da diversi tipi di cumposti, cumpresi l'olii di silicone tradiziunali, i polimeri solubili in acqua, i polimeri solubili in oliu, i polimeri fluorurati è i polimeri cù diverse solubilità. Esistenu in varie forme, da fluidi à bassa viscosità à elastomeri elastici è resine sintetiche.

Durante u prucessu di pruduzzione, chì implica l'idrolisi di i clorosilani è a policondensazione di diversi cumposti, i pruduttori di organosiliciu devenu assicurà a rimuzione di tutti i residui è e particelle inutili per assicurà a qualità di u pruduttu finale. Dunque, e soluzioni di filtrazione stabili, efficienti è facili da mantene sò essenziali.

Requisiti di i clienti

I pruduttori di organosiliciu anu bisognu di metudi più efficaci per separà i solidi è i liquidi in traccia. U prucessu di pruduzzione usa u carbonatu di sodiu per neutralizà l'acidu cloridricu, chì genera acqua residuale è particelle solide chì devenu esse eliminate efficacemente. Altrimenti, i residui formeranu gel è aumenteranu a viscosità di u pruduttu finale, affettendu significativamente a qualità di u pruduttu.

Tipicamente, a rimuzione di i residui richiede duie tappe: separà i solidi da l'intermediu organosiliciu, è dopu aduprà additivi chimichi per rimuovere l'acqua residuale. I pruduttori di organosiliciu desideranu un sistema più efficiente chì pò rimuovere i solidi, l'acqua traccia è e particelle di gel in una operazione in un solu passu. Se ottenutu, l'impresa puderia simplificà u so prucessu di pruduzzione, riduce i rifiuti di sottoprodotti è migliurà l'efficienza di a pruduzzione.

Soluzione

I moduli di filtru di prufundità di a serie SCP di Great Wall Filtration ponu eliminà guasi tutta l'acqua residuale è i solidi per adsorbimentu, senza causà una perdita di pressione significativa.

A precisione di filtrazione nominale di i moduli di filtru di prufundità di a serie SCP varieghja da 0,1 à 40 µm. Attraversu i testi, u mudellu SCPA090D16V16S cù una precisione di 1,5 µm hè statu determinatu cum'è u più adattatu per sta applicazione.

I moduli di filtru di prufundità di a serie SCP sò cumposti di materiali naturali puri è purtatori cationichi carichi. Combinanu fibre di cellulosa fini d'arburi à foglie caduche è conifere cù terra di diatomee di alta qualità. E fibre di cellulosa anu una forte capacità d'assorbimentu d'acqua. Inoltre, a struttura ideale di i pori pò catturà e particelle di gel, furnendu prestazioni ottimali è alta efficienza.

Sistema di Moduli di Filtru di Prufundità Serie SCP

I moduli sò stallati in un sistema di filtrazione à moduli chjusi in acciaio inox chì hè faciule da aduprà è da pulisce, cù una zona di filtrazione chì varieghja da 0,36 m² à 11,7 m², chì offre suluzioni persunalizabili per diverse applicazioni.

微信截图_20240806155304

Risultati

L'installazione di i moduli di filtru di prufundità di a serie SCP elimina efficacemente i solidi, l'acqua in traccia è e particelle di gel da i liquidi. L'operazione in un solu passu simplifica u prucessu di pruduzzione, riduce i rifiuti di sottoprodotti è migliora l'efficienza di a pruduzzione.

微信截图_20240806155501

Guardendu versu u futuru, pensemu chì e prestazioni particulari di i moduli di filtru di prufundità di a serie SCP truveranu più applicazioni in l'industria di fabricazione di organosilicio. "Questa hè una suluzione di pruduttu veramente unica, cù a capacità di caccià rapidamente è in modu affidabile l'acqua da un altru liquidu chì hè una caratteristica ideale."

Per più infurmazione, visitate u nostru situ web [https://www.filtersheets.com/], o cuntattateci à:
- **Email**:clairewang@sygreatwall.com
- **Telefunu**: +86-15566231251


Data di publicazione: 06/08/2024

WeChat

WhatsApp